خانما بین اسم نیهان و گیسو کدوم زیباتره ؟

۹ پاسخ

بنظر من هیچ کدوم ‌‌ولی بازنیهان‌
‌‌بهتره

گیسو

نیهان

من اگه دختر دار بشم اسمشو میزارم نیهان😍

هیچ کدام

نیهان

هيچكدوم با احترام

گيسو

سلیقه من نیس هیچ کدوم اما
نیهان بهتره

سوال های مرتبط

مامان روژان و رَستا💝 مامان روژان و رَستا💝 ۳ سالگی