۲۲ پاسخ

بین اون دوتا ک قطعا آیلین
ولی هیچکدوم ب رهام نمیاد

ما دقیقا یکی از فامیلامون اسم دسر رهام اسمش دخترشم رز گذاشته بنظرم خیلی قشنگه

دلوین خیلی زیاد شده
من آیلینو دس دارم

منم دخترم ۲سالشه اسمش آیلین است

آیلین

حتی از چت جی بی تی هم پرسیدم گفت ترکیب رهام و هانا عالیه . توی اینستا هم چند تا دوقلوی رهام و هانا دیده بودم 😍🥰

من گذاشتم رهام و هانا (ها ) مشترک داره

اگر به اومدن باشه هیچ کدوم نمیاد به رهام......
رهام و رز
رهام و رها
رهام و راز

راحیل بهتر نیس؟

ببین کدوم بیشتر ب دلت میشینه اونو بزار اینک ب اسم داداشش بیاد نیاد چیزه مهمی نیس اصلا

دلوین اصلا قشنگ نیست و خیلی زیاد شده. هیچ کدوم ب رهام نمیاد. بذار رونیا 😍

رهام و هانا 👌

هر کدوم به دلت میشینه بذار حتما که نباید به هم بیاد

عزیزم اگه بخوای بهم بیان ک جفتشون نمیان به رهام

روشا ... رونیا .. رز اینا بیشتر میان

دلوان

صد در صد آیلین
مطمئن باش هیچ وقت از این اسم زده نمیشی خیلی خیلی خوش اواس

هیچ کدوم به رهام نمیان

دیگه به اینکه به این میاد یا نه فکر نکن
دلی انتخاب کن
مگه به هم بخوان بیان چه اتفاقی قراره بیافته


بین اسم دخملا من نظرم دلفین هست

ایلین و دلوین خیلی قدیمی هستن

دلوین
آیلین قدیمی تر و تکراری تره

دلوین قشنگه ولی بهم نمیان

دلوین

دلوین خیلی قشنگتر و جدیدتره.بچه داداشم ۱۷سالشه اسمش آیلینه

سوال های مرتبط