۴ پاسخ

هر دارویی‌که منع نداره ، داروهای سِیف هم داریم

واسه اینه که بخیه هازودترخوب بشن ولی من چنددونه قرص چرک خشک کن بیشترنخوردم ترسیدم باهاش شیرم خشک بشه

به خاطر اینکه بخیه ها عفونت نکنه

منکه اصلا نخوردم

سوال های مرتبط

مامان هایلین خانوم😍 مامان هایلین خانوم😍 ۹ ماهگی