شربت المینیوم جی بخور
بهش شربت ماستی هم میگن
اب رو اتیش
من کل بارداریم و با این سر میکنم وگرن میمیرم
حتی ابم میخورم سوزش معده شدید و ترش کردن و معده درد میگیرم
فقط شير سرد چاره اس
دکتر به من قرص پنتوپرازول داد اونو می خورم تا چند روز خوبم
منم اینجوری شده بودم سرم زدم توش هم امپول فاموتیدین اب روی اتیش بود واقعا
آدامس بجووو
شربت لاکسی ژل ضد اسیده جتما بخور بمن جواب داد یکمم روان کننده س😅
منو ماست کم چرب بهتر کرد خالی چند قاشق بخور
من ازالان اینجوریم چون بچه بزرگ میشه دیگه میره بالا بعدش ماه اخرکم کم میادپایین
قرص فاموتیدین یا قرص لانزوپرازول بگیر . من قرص دومی دکتر بهم داد. یا منو سیب هم کمی اروم میکنه
من نابودم ، انگار اسید میریزن تومعده ام
البته حس میکنم از روزی که متفورمین مبخوذم اینجوری شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.