هیچکار فقط وقتی دنیا اومد تند تند شیر بده
هرکار کنی o+بچهاشون ب درصد زردی بیشتری بدنیا میان چون خونمون ب شدت نصبت ب بقیه بیشتره
من بارداری قبلیم هرکار کردم بازم بچم زردی گرفت
تو کل بارداری ادویه نخوردم، زرده تخم مرغ نخوردم،فست فود و کنسرو اصلا نخوردم، از دوماه قبل زایمان عرق کاسنی هرروز روزی دوبار خوردم، رب انار شیرین یک عالمه خوردم
ولی بازم بچم زردی گرفت
زردی ربطی به خنکی خوردن و گرمی خوردن نداره عزیزم.... زردی مربوط به گروه خونی مادر و بچه هستش اگه گروه خونی مادر و بچه یکی باشه زردی نمیگیره ولی اگه فرق کنه زردی میگیره....
از هفته های اخر شروع کن سردی خوردن هندوانه و اینا سعی کن گرمی نخوری فلفل و ادویه های گرمی خرما و اینا گرمیو حذف کن سردی بخور
به ما دکتر بهداشت گفت عرق کاسنی و شاهتره قاطی کنیم روزی نصف استکان بخوریم.واینکه گرمی سردی رعایت شه نع فقط گرمی بخوری نه فقط سردی متعادل
منم O+هستم چطور مگه ،ماها قراره بیشتر درگیر باشیم؟
من پارسال باردار بودم.ماه هشتم عرق کاسنی خوردم هر روز یه استکان.خدارو شکر بچم اصلا زردی نگرفت
ماه هشتم عرق کاسنی بخور.روزی یه استکان
از الان شروع کن گرمیو حذف کن
ماه های آخر خیلی خنکی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.