۴ پاسخ

برای سزارین اصولا کمپوت گلابی انجیر و اناناس میبرن

من سزارین شدم گفتن نسکافه بخور اثرات بیهوشی بره،نمیدونم بخدا اکثرا کاچی میدن ک اونم گرمه حالا شما اومد خونه مثلا ماهی بدین بخوره سرده

والا من نمیدونم..ازشقایق چخبر آزادا جون..خودت چکارامیکنی بعد جدایی؟؟

🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🥴🥴🥴

سوال های مرتبط