۲ پاسخ

قطره استامینوفن هم دارم ۴ساعتی میدم

سلام عزیزم من دیروز صبح دخترم زده یکی توی دست یکی توی پا پاش خیلی درد میکنه به حدی که فقط جیغ میزنه پاش رو زمینه نمیزاره ولی هرچی روش راه بره بهتره اسپری بی حس کننده دندون از داروخانه بگیر روزی چندبار روی پاش اسپری کن خیلی خوبه دردش اروم میکنه و پاش اصلا ورم نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم😘 مامان پسر قشنگم😘 ۲ سالگی