حق داریا ک ناراحت باشی چون بچت از خواب میپره
مام تو اغتشاشات همین اوضاعو داشتیم این حالا خوبه بوق بوق میکنن
اون خدا نشناسا ی جور عربده میزدن و نارجنگ مینداختن و ب اتیش میکشیدن با هر صدا بچه من از ترس میچسبید بهم
چطو اونجا تا این ساعت هستن؟🤔
برا ما تا ساعت ۱۱ بیشتر سرصدا نیس
البته شاید چون شهرستانیم
اگه همونایی که میگی عربده میکشن و فلان تا الان تو خیابونا نبودن
این ارازذل و اوباش و بی مغز پهلوی دوست
ریخته بودن تو خیابون و همه خونه و زندگی و تجهیزات و مکان های عمومیو مثل جنگ دوازده روزه داغون میکردن درسته واقعا نیاز به آرامش و .. هست و ادعا تا قبل ۱۲ قطع میشه صداها اما واقعا باید شکر گذاشتن باشبم
وای تو شهر ما هم یه ترافیکی راه میندازن
هزار بار لعنتشون میکنم 😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.