#پوشک #شیرخشک #نوزاد #بچه

تصویر
۳ پاسخ

حق داریا ک ناراحت باشی چون بچت از خواب میپره
مام تو اغتشاشات همین اوضاعو داشتیم این حالا خوبه بوق بوق میکنن
اون خدا نشناسا ی جور عربده میزدن و نارجنگ مینداختن و ب اتیش میکشیدن با هر صدا بچه من از ترس میچسبید بهم
چطو اونجا تا این ساعت هستن؟🤔
برا ما تا ساعت ۱۱ بیشتر سرصدا نیس
البته شاید چون شهرستانیم

اگه همونایی که میگی عربده میکشن و فلان تا الان تو خیابونا نبودن
این ارازذل و اوباش و بی مغز پهلوی دوست
ریخته بودن تو خیابون و همه خونه و زندگی و تجهیزات و مکان های عمومی‌و مثل جنگ دوازده روزه داغون میکردن درسته واقعا نیاز به آرامش و .. هست و ادعا تا قبل ۱۲ قطع میشه صداها اما واقعا باید شکر گذاشتن باشبم

وای تو شهر ما هم یه ترافیکی‌ راه میندازن‌
هزار بار لعنتشون‌ میکنم 😑

سوال های مرتبط