#پوشک #شیرخشک #نوزاد #بچه

تصویر
۱ پاسخ

حالا اگه چارتا جوون تو ماشین اهنگ میزاشتن میگرفتن بدبختشون میکردن. یا دو تا عروس دوماد باعث ترافیک میشدن ماشینشونو میخابوندن. کم هوا آلوده اس اینام بدترش میکنن. همه داریم تو این هوا بچه بزرگ میکنیم خودمون نفس میکشیم. تعصب بد دردیه کور میکنه ادمو . کاش دوزار چیزی ک تعصبشو میکشن ارزش داشت

سوال های مرتبط