۹ پاسخ

تیرماه چهار سال روتموم می‌کنه دیگه

۲تیر چهارسالش کامل میشه وارد پنج میشه مهر امسال باید بره پیش ۱ ولی اجباری نیست

دختر منم ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ همه میگن سال دیگه باید بره پیش دبستانی میشه چندسالش؟

یعنی برای تولدش شمع ۳ رو فوت کنه بره داخل ۴ سال

ممنون مرسی

آخه همه میگن میشه ۵ سالش
سال دیگه باید بره پیش دبستانی

۴ میشه

نوشته دیگه عزیزم سنشو

۳سال ۱۰ماه

سوال های مرتبط