کاش میشد پسرارو ختنه نمیکردن من خیلی استرس دارم برای😂😂

۸ پاسخ

اووف منم شوهرم خیلی جدی پاشو کرده تو ی کفش میگه ختنه نمیکنم بچه گناه داره دلم میسوزه 😐😐🤦🤦🤦

خدا درست افریده ماعقل نداریم ختنه میکنیم

اصن خدا خودش گفته همانا ما انسان را کامل خلق کردیم .
این ختنه هیجای قران نیست و از یهودیا نسل به نسل اومده

من شاید انجام ندم،هنوز تو تحقیقم

خیییییییییلی بده😫 همش میگم خدا چرا اینجوری آفریده که ما بریم اینکارو کنیم😢

منکه گذروندم
خیلیم گریه کردم و اذیت شدم🥲

عزیزم درخواست میدی❤️

دقیقاااا

سوال های مرتبط