۱۷ پاسخ

دیسلایک واسه قرمه سبزی اخه؟
چه موجودای عجیبی پیدا میشن
ادم به قرمه سبزی بی احترامی به این بزرگی میکنه
همیشه به خوشی عزیزم❤️

عزیزم شما افغان هستید؟

ولش کن خاهراینا کونشون میسوزه، اتفاقا بایدخوشحال باشی حتما ی خصوصیت خوب داری که اینهمه حسادت میکنن

خسته نباشی عزیزم

به به نوش جان راستی امروز از تایپیک تو انرژی گرفتم منم شام قرمه سبزی گذاشتم مرسی واقعااا

تصویر

کد بانو خسته نباشی 😍👌🏻

مو هم برار کیک مخام 😍🥺

مثل همیشه عالی هستی ابجی خسته نباشی

به به صفا باشه👍👍😃منم امشب همین بساطو داشتم خیلی فاز داد

بچت ميداره مهموني بدي؟!؟ يعني ميذاره كاراتو بكني از قبلش؟!؟ مال ما ميفهمه كار داريم از سر و كولمون پايين نمياد. دور مهموني دادن خط كشييديم فعلا

خسته نباشی عزیزم
دستور پخت کیک و میدی خیلی خوشمزه دیده میشه😂

خسته نباشی از سفره و غذاهاتم عکس بده 😍✨

انشالله همیشه خوش باشین

خسته نباشی
شما مهمون داری کوچولوت ب همچی دست نمییزنه بهم نمیریزه
پسر من نمیذاره اصلا بیچاره مهمونا پدیرایی شن پیش دستی هاشونو دست میزنه ور میداره قلیون ک اصلا نمیشه بهش فکر کرد

همیشه ب خوشی عزیزم ❤️

دستور کیکت بده

انشالله همیشه ب خوشی دورهم جمع بشین. چقدر دلم قلیون میخواد😢

سوال های مرتبط