نه بابا خیلی زوده بزار ۲۳م اینا برو
نه بابا عزیزم صبر داشته باش ده روز دیگخ
من اول فروردین بود چهار روز تاخیر داشتم معلوم شذ
نه عزیزم باید بگذره چند وقته اقدامی
نه فکر کنم۱۰ ام اینا
گلم اول تست بزن هروقت مثبت شد آزمایش بده اون سری من ده روز عقب افتادم رفتم آزمایش بدم دختره گفت شما باید اول تست بزنی اگه اوکی بود بیای که بتا قشنگ مشخص بشه
هنوز امروز 5اردیبهشت بود الان ک شدیم6اردیبهشت
زوده عزیزم
ی هفته اگ از پریودیت عقب بیفته معلوم میشه فک نکنم الان معلوم بشه
نه خیلی زوده باید از موعد بگذره تا معلوم بشه عزیزم
نه زوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.