سه روز دیگه دقیقا نشون میده
چهارده روز از اقدامات باید بگذره
درد واژن دارم تیر میکشه ک نفسم میره کمردرد دلدرد کم و یکمممم حالت تعوع
منم ۲۰تا۲۷ام داشتم هپوز به موعدم دوروز مونده
نه هنوز زوده باید ۱۴ روز بعد از اقدام ازمایش بدی ۱۶ روز بعدش تست
اول تست بزن مثبت ک شد برو آزمایش
خیلی زوده. من ۱۸ اقدام داشتم. گذاشتم یکی دو روز دیگه برم
منم ۲۵اقدام داشتم
چ علائمی داری تو!
من نفخ دارم و زیر شکمم درد میکنه و کمرم
خیلی خیلی ضعف میکنم زود گشنم میشه
تاخیر بخوری بعد نشون میده الآن هنوز تشکیل نشده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.