۸ پاسخ

سه روز دیگه دقیقا نشون میده
چهارده روز از اقدامات باید بگذره

درد واژن دارم تیر میکشه ک نفسم میره کمردرد دلدرد کم و یکمممم حالت تعوع

منم ۲۰تا۲۷ام داشتم هپوز به موعدم دوروز مونده

نه هنوز زوده باید ۱۴ روز بعد از اقدام ازمایش بدی ۱۶ روز بعدش تست

اول تست بزن مثبت ک شد برو آزمایش

خیلی زوده. من ۱۸ اقدام داشتم. گذاشتم یکی دو روز دیگه برم

منم ۲۵اقدام داشتم
چ علائمی داری تو!
من نفخ دارم و زیر شکمم درد می‌کنه و کمرم
خیلی خیلی ضعف میکنم زود گشنم میشه

تاخیر بخوری بعد نشون میده الآن هنوز تشکیل نشده

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری