۸ پاسخ

نه عزیزم کم نیست زیاد هم نیست، تقریبا لب مرز هست

بنظرم کمه عزیزم دکتر بهم گفت توی ۴ماهگی باید وزن دوبرابر تولد باشه..پس توی پنج ماهی از دوبرابر وزن تولد هم باید بیشتر باشه

نه عزیزم خوب

هر بچه رشد خودشو داره عزیزه دلم.دکتر وزن بیمارستان رو درنظر نمیگیره چون اکثرا پف بیخوده بخصوص اگه مامان دیابتی بوده باشه.وزن سه روز بعد تولد که درسته رو درنظر میگیره و طبق نمودار رشد نمودار سبز خوبه و نرمال,الان وزن بچتون باید دوبرابر وزن اولیش باشه.تقریبا خوبه عزیزم نگران نباش.بچه ضعیفی فکر نکنم حساب بیاد.زمانی وزن کم نگران کننده که دورسر و قد هم اضافه نکنه.و بچه حرکات رشدیش و اجتماعیش و هوشش خوب نباشه.اینا مهمتره

فک میکنم کمه

وقتی میبری واکسن ۶ ماهگی بزنی بپرس احتمالا کمه
دختر من وزن تولدش ۲۵۰۰ بود الان ۶۹۰۰

فك كنم كمه اخه دختر من وزن تولد 2960بود 4ماهگي 6600

شیرخودت و میدی

سوال های مرتبط