۸ پاسخ

البته نی نی تون فردا ۵ ماهو پر میکنه میره برا شش ماهگی

عالیه

شیرخشک بیومیل پلاس تو شهر شما هست
تو شهر ما نیس اصلا.دخترمم بیومیل پلاس‌میخوره

خوبه وزنش

سلام مامانای گل و دوست داشتنی ادیت عکس انجام میدم دوست داشتید عکس فرشته های کوچولوتون رو به بهترین و ماندگار ترین عکس ها تبدیل کنید در خدمتم
ماهگرد ,تولد ،جشن های دندونی و ...و عکس های روزمره و حتی عکس های دونفره و عکس بارداری و عکس های خودتون با نی نی تون پیام بدید نمونه براتون ارسال میشه از ادیت های انجام شده مورد پسند بود براتون انجام میدم
۰۹۹۰۵۶۲۲۳۶۶ روبیکا درخدمتم
راستا مامانا یکی رایگان ادیت میزنم براتون که مطمعن باشید و دوست داشتید درخدمت هستم
قیمت هر عکس ۵۰

پسر منم۶۴۰۰ هست نگران نباش متخصص می‌گفت خوبه برای من

ن‌خوبه عزیزم

منم دخترم ۴ روزه که ۴ ماهش تموم شده وزنش ۶۳۰۰ بود. خوبه نگران نباش

سوال های مرتبط