خانوما نفخ حبوبات چجوری میگیرید؟

۴ پاسخ

یک شبانه روز تو آب میخوابونیم ولی چند بارم آبشو عوض میکنیم

روز یا شب قبل میخیسونم و چند بار آبشو عوض میکنم فک کنم اکثرا همین کارو میکنن

هیچی فقط جدا میپزم خیسم نمیکنم. موقعه پخت یه خیار میندازم داخلش اصلا نفخ نمیگیره

شب قبل خیس کن یه خیار نصف کن بزار داخلش زود تر نفخش گرفته میشه

یا بریز تو فلاکس با آب جوش یه شب بمونه داخلش اینم میتونی خیار بزاری زودتر نفخش گرفته میشه

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو مامان ماهلین کوچولو ۶ ماهگی
مامان 🌼نور🌼 مامان 🌼نور🌼 ۳ ماهگی