۷ پاسخ

دو ماهگی سخت نیست نگران نباش من چهارشنبه چهارماهگی زدم اونم سخت نبود خدایی فقط تب کرد که با پاشویه و این چیزا اوکی شد

نه عزیزم سخت نیست استامینوفن سر ساعت بدی تب نمیکنه حوله بزار فریزر سرد بشه بعد از روشلوار بزار رو پاش خوب میشه دخترم امروز واکسن زد خدا رو شکر تب نداره فقط موقع زدن سوزن گریه کرد بعدش خوابید.

بعد واکسن پاهاشو قنداق کن تا تکون نخوره

نگران نباش ۲ ماهگی زیاد سخت نیست

نگران نباش عزیزم فقط همون لحظه که میزنن گناه دارن نی نی ها خیلی گریه میکنن دیگه بعدش با پاراکید و کمپرس سرد و گرم قابل کنترله

دختر منم صب واکسن داره
نمیدونم دوماهگی سخته یا ن

نگران نباش عزیزم مرتب پاراکید بده تبش بالا نمیره

سوال های مرتبط

مامان عسلچه هام🥰 مامان عسلچه هام🥰 ۸ ماهگی
مامان زنبور کوچولو 🐝 مامان زنبور کوچولو 🐝 ۸ ماهگی
مامان گل پسرم👼🏻🩵 مامان گل پسرم👼🏻🩵 ۲ ماهگی
مامان یسناوشاهان مامان یسناوشاهان ۱۳ ماهگی