۳ پاسخ

۳ بار در هفته با چرب ترین وعده غذات

منم میخورم ولی همراه غذادوروزدرمیون

من میخورم
من اونموقع زدم تو هوش مصنوعی گفت یه روز درمیون خوبه
موقع بارداریمم ۳ تا در هفته میخوردم
الانم مثلا روزای زوج بعد نهار یه دونه میخورم

سوال های مرتبط

مامان سوگندوصدرا☘️ مامان سوگندوصدرا☘️ ۱۳ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۱ سالگی
مامان دوتا ❤️❤️ مامان دوتا ❤️❤️ ۱ سالگی