۱۲ پاسخ

الان نرو اذیتت میکنن هی میگن بتا بده صبر کن ۵/۶ روز دیگه

مبارکه گلم بازر تستت پرنگ بشه برای منم‌دعا‌کن♥️♥️

باید صبر کنی کامل دوخط پررنگ بشه من اینجوری رفتم بتا دادم منفی بود 10 روز بعدش مثبت شد

تست پررنگ شدبرو مبارک باشه عزیزم

چند روز تاخیری بزار یه هفته بگذره بعد آزمایش بده

برو بتا بده

بزار چند روز از تاخیرت بگذره که بتا بالا بره

مبارکههه 😍
اگه از موعدت گذشته آره برو تیتربتا بده

من ده روز صبر کردم بعد رفتم تیتر بتا دادم
الان بری هی میگن برو تکرار کن خون دادن زیادی هم خوب نیست

مبارکهههه هاله میبینم 🥰🥰🥰

الآنم بری مشخصه

از پریودیت گذشته؟

سوال های مرتبط