ممکنه عفونت ادراری داشته باشه که بی دلیل تب میکنه امروز حتما ازمایش ببر
ی دکتر ببرش خیالت راحت باشه
ویروس جدیده دور از بچه تو باشه دختر من تیش رفت بالا یهو تشنج خفیف کرد دوروزه بستریه مواظب باش تبش بالا نره
احتمالا ازدندون هست
یه وقت هم هست سرماخورده چون هوا دزد شده سرد گرم میشه
از درآوردن دندونه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.