۵ پاسخ

از ضعفه
بچه اولم ضعیف بود اینطوری میشد
این دومی اینطوری نیست

آره عزیزم طبیعیه

پسر منم همینه تو بغلم می‌گیرم هردو خیس عرق میشیم

بچه منم اینطوریه به شدت گرمایی باید کلاهشو در بیارم خنکش بگیرم

بچه منم همینه
البته پسر من به شدت گرمایی

سوال های مرتبط

مامان 💙 بنیامین 💙 مامان 💙 بنیامین 💙 ۸ ماهگی
مامان مامان ایجان مامان مامان ایجان ۱۰ ماهگی