این درد هارو منم داشتم
موقع نشستن پشتت بالشت بذار که پشت کمرت رو پر کنه
سعی کن حتما روی تخت بخوابی نه روی زمین. تشک هم فنر منفصل باشه خیلی بهتره
به پهلوی چپ بخواب، بین زانو هات بالشت بذار،
زیر شکمت بالشت بذار،
پشت کمرت هم بالشت بذار
بالشت زیر سرت هم کوتاه نباشه
منم اینجورم تایکم وایمیسم ومیشینم گودی کمرم دردمیگیره
هعیییی😂😂 این درد همیشه باهامه
بخاطر سنگینی شکم و گودی کمرته. خیلی پشت سر هم فعالیت نکن. و سعی کن وسط کارات تند تند استراحت بدی ب کمرت
چون شکم بزرگ میشه و مرکز ثقل بدن تغییر میکنه، میتونی از کمربندهای بارداری استفاده کنی که عاااالی هستن،من اینو از دیجیکالا گرفتم و خیلی راضیام
هم بخاطر افزایش وزن هم به خاطر فشار رحم روی عصب سیاتیک ایجاد میشه هم به خاطر ترشح هورمون relaxinبرای آماده سازی رحم برای زایمان این درد ها ایجاد میشه شب ها لای زانوهات یه بالش بذار کفش مناسب بپوش موقع راه رفتن کمرت رو صاف نگه دار قوز نکن اگه مصرف لبنیات نداری با مشورت دکتر کلسیم مصرف کن پیاده روی ملایم داشته باش
منم چون قوس کمر زیاد دارم خیلی درد میکرد یکتایمیکمرم، رفتمورزش خداروشکر بهتره
درد طبیعیه عزیزم میتونی از این بالش بارداری یا کمربند بارداری استفاده کنی
خیلی تو کم کردن دردت موثره
منم اینجوریم وقتی شب میشه بیزارم از خوابیدن چون وقتی میخوابم کمرم به شدت درد میگیره
منم از وقتی شکمم بزرگ شد فشار میاره به کمرم شبا درست نمیتونم بخوابم
طبیعیه منم فعالیتم زیاد میشه شب دیگه از کمر درد نمیتونم بخوابم هی پهلو به پهلو میشم
سعی کن دراز کش باشی طول روز رو
شکم آدم که بزرگ میشه آدم کمرش خم میشه شکمو میده جلو تا بتونه مرکز سقل رو نگه داره نیوفته،همه اینا فشاره رو کمر و عصب سیاتیک من علاوه بر گودی کمر پای چپم هم بینهایت درد میکنه که شبا نمیتونم بخوابم از پا درد
طبیعیه عزیزم من بخاطر کمر درد ۲ هفتس ک خاب ندارم ب شدت درد میکنه حتی نفس میکشم مهره های کمرم درد میگیرن از این پهلو ب اون پهلو شدن عذابه برام
موقع خواب که به پهلو میشی یه بالشت بغل بگیر یدونه بزار زیر شکمت یدونه هم بزار بین پاهات که سنگینیت بیوفته رو بالشتا فشار از استخونات برداشته بشه.
طبیعیه اگه میتونی از بالش بارداری و کمربند بارداری استفاده کن خیلی درداتو کم میکنه
رحمت بزرگ میشه شکمتو میکشه جلو گودی،کمرت بیشتر میشه واسه همین اینجوری میشی نگران نباش بیشتر استراحت کن
عزیزم من با اینکه سنگین نشده بودم ولی تو هفته شما دقیقا همچین دردی رو داشتم بعد خودش خوب شد هنوز با اینکه هفتم اومده بالاتر خداروشکر دیگه حسش نکردم ولی نمیدونم شماهم نگران نباش
طبیعیه منم شبا نمیتونم بخوابم از کمر درد به دکترم گفتم گف میتونی کمربند بارداری استفاده کنی
چون شکم میاد جلو خیلی ها کمردرد میگیرن.کمربند بارداری درطول روز استفاده کن که فشار کمتر بشه
حتما سنگین شدی سر همونه
طبیعیه به نظر من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.