۵ پاسخ

وای اره مخصوصا ک میخابم به سمت چپ بلند شدنی حس میکنم قلمبه شده تو مثانم🤣🤣

منم همینجوری 🥴

من برعکسم
موقعی میشینم سفت تره😂😂

منم اینجورم

من همش همینطور بودم
اینقدر اذیت میشدم که
یه هفته س که یکم بهترم😐

سوال های مرتبط

مامان نیکی🐣💕 مامان نیکی🐣💕 روزهای ابتدایی تولد