۱۱ پاسخ

شمام احساس می‌کنی گاهی شکمت شله و موقع راه رفتن تکون میخوره؟چون من این حسو دارم

هنوز زوده من تازه دارم یکم نبض میفهمم مثل شما نگران بودم همش ولی نگران نباش هفته ت بره بالا میفهمی .

ببین خیلی زوده الان بفهمی لگدشو ولی این راهو امتحان کن. یچیز شیرین بخور بعدش رو کمر دراز بکش تمرکز کن یچزی عین حباب تو شکمت در حال حرکته.

هنوز زوده عزیزم منم هنوز متوجه نمیشم

خخخ الان ک لگد نمیزنه الان فقط بعضی وقتا مثه نبض احساسش کنی یا مثه یه حباب ک بترکه😅😋نگران نباش اون حالش خوبه

خدا نکنه درد داشته باشی بیبی
ازین هفته به بعدشروع میشه حرکات نی نی یکم صبر کن.من چون استراحت بودم از آخرای ۱۷ هفتگی حسش کردم

منم هیچ علائمی ندارم فقط واژنم درد میکنه

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️منم اصلا علائم ندارم 🤦🏻‍♀️

طبیعیه هنوز زوده

چون هنوز یکم زوده🫠

هنوز زوده

سوال های مرتبط

مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری