بچه ها ۱۷ هفتم چرا حرکت بچمو نمیفهمم؟؛

۱۱ پاسخ

خیلی شرایط سختیه
هر ننه قمری میرسه ازمن می‌پرسه بچت تکون میخوره ؟
بابا د آخه لامصب تو بچت بیش فعال بوده
بچه من مثل آقا ها سره جاش داره رشد می‌کنه هنوز زوده برا تکون خوردن خودشم بچه اولمه فعلا نمی‌خواد مامانشو اذیت کنه .
بخدا کلافه شدم همش طایفه شوعر میپرسنا نکه بچه هاشون از دم بیش فعالن فکر می‌کنن منم مثل اونام .خدا نکنه .

ولی درکل هنوز واس ما زوده حس کردن نگران نباش
جفت منم خلفی هستش

هرکسی یجوریه عزیزم نترس

من ۲۱هفته ام تمام شد تازه دارم متوجه میشم روزانه حرکاتشو

منم هنوز حس نکردم عزیزم

زوده الان عزیزم..22هفته ب بعد ایشالا

منم‌نمیفهمم

من داره ۲۱هفتم‌پرمیشه ولی هنوزحسش نمیکنم

من هنوز حس نمیکنم

خیلی زوده بستگی هم داره جفتت خلفی باشه یا قدامی

سلام عزیزم از هفته 24حرکت حس می‌کنی

میگن زوده والا🥲

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری
مامان آرتین مامان آرتین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوروش مامان کوروش هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ویکم بارداری