من ۲۴هفته حس کردم
عزیزم هنوز زوده من ۱۸ هفته به بعد حس میکردم هفته که بره بالا بهتر میشه تشخیص داد بعضیا از ۲۲ اینا متوجه میشن
زوده هنوز ممکنه تا ۲۲ هفته متوجه نشی نگران نباش
من ۲۰هفتمه هنوز نمیفهمم تکوناشو
زوده عزیزم من خودم تو هفته ۲۳ فهمیدم تکون های رایان و
منم ۱۷ هفته ام حرکاتشو خیلییییی کم احساس میکنم جای نگرانی نیست بعضیا زودتر احساس میکنن بعضیا دیرتر بستگی به وزن جنین داره
من ۲۲ هفته متوحه حرکتاش شدم
من ۱۹ حس کردم
من هفته بیستم هنوز متوجه نمیشم
من۲۱هفتهببعد حرکتاش خیلی کم حس کردم
زوووده بابا من ۲۵ ۶ فهمیدم
من از ۱۷ هفته حس کردم
وسطای ۱۷ هفته
زوده
زوده نگران نباش
اووووو خیلی زوده ، منم هنوز حسی ندارم
من حس نمیکنم هنوز
عزیزم خیلی زوده من ۲۳ هفته اونم حیلی کم حرکاتشو متوجه شدم عجله نکن نگران هم نباش گلم🥰
منم همون ۱۷ هفته حرکتاشو کم و. بیش حس میکردم نینیت خیلی کوچولوعه هنوز
والا من هنوز حس نکردم دیگه شمارو نمیدونم🥲💔
زود هنوز عزیزم من از 22هفته به بعد حس کردم
زوده من که از دیزوز دارم احساس میکنم
زوده هنوز
منم۱۹هفتم هنوز چیزی حس نمیکنم
چون زوده از ۲۰ الا ۲۲ هفته میفهمی
من خودم از هفته ۲۱ ام حس کردم
زوده بابا
من تازه دارم حسش میکنم
گلم برا من تو 24هفته حس کردم
زوده حالا جفتت چیه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.