ازاد سونو 2 میلیون، ازمایش 1760
2600شد
من دیروز رفتم سنو شد ۳۸۰۰ امروز هم رفتم آزمایش شد ۸۵۰
۵۹۰۰بود
۲۵۰۰ بود
۲۴۰۰ سنو و ۱۸۰۰ آزمایش در مشهد
۳۱۰۰هزینش بعد عید دادم
فکر کنم شهر به شهر فرق داشته باشه
سونو ۳ تومن ازمایش ۱۷۰۰
۲۲۰۰ ازاد
من دوقلو دارم سه شنبه باید برم گفت ۶تومن سونو
۱۷۰۰زمایش
۱۷۰۰ با بیمه تامین
من رفتم ۲۷۰۰
عزیزم هزینه هرشهر فرق میکنه
آزاد 1770
هزینش ۲۴۰۰ بود مال من
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.