۲ پاسخ

من که راضیم،علی الخصوص تو ماشین که می‌نشستم با تکونای ماشین خیلی اذیت میشدم و درد داشتم ولی از وقتی که میبندم خیلی بهتر شده

منم سرویکسم پایین بود گفتم تحرکم زیاده گفت کمربند بارداری ببند اگر کسی تجربه داره بگه
چه مدلی خوبه؟اصلا اطلاعی ندارم چجوری ان

سوال های مرتبط