خانما چرا من وقتی ی چیز شیرین میخورم سردرد میگیرم؟

۲ پاسخ

فشارت نمیره بالا؟

واسه بارداریو نمیدونم اما چن میگرن دارم قبلش اینطوری میشدم
وقتی معده خالی باشه چیز شیرین بخوزی قند نهایت یه رب توی بدن میمونه بعد با شدت بیشتری قند میافته و سردرد میده
واسه همین باید اول معدت پر بشه بعد روش هرچیز شیرینی خاسی بخوری

سوال های مرتبط