۲ پاسخ

کار زیادی انجام ندادیم خیلی معمولی

تصویر

فقط یک ماهگیو تونستم بگیرم بعدش بخاطر ا ع ت ر ا ض ا ت و جوونایی از دست رفتمون و بعدش ج ن گ دیگه هیچ ذوق و شوقی برایه عکسو تولد و ماهگرد نداشتیم و تولدمم حتی ی کیک ساده نتونستم بگیرم💔

سوال های مرتبط