من خودم خوب متوجه نمیشم
ولی فکنم از جاهایی ک نینی ضربه میزنه
از حرکاتش معلومه ک
تو انومالی سرش دقیقا تو پهلوم بود تو دستگاه دیدم حتی دستم میزدم سفت بود یک ماه بعدش اونجا دست میزدم خالی بود گفتم حتما چرخیده که دکتر گفت بله سرش اومده بالا نزدیک معده
سوال منم هست
من خودم از رو ضربه هاش حدس میزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.