بعد ۱۰روز تاخیری بتام شد ۲۳بعد ۱۳روز شد ۱۲۵بعد ۱۵روز شد ۴۰۷/۹خوبه یا کمه استرس دارم

۹ پاسخ

خیلی خوبه عزیزم اصلانگران نباش ان‌شاءالله بسلامتی نی نی روبغل بگیری

خوبه عزیزم

بیااااید تاپیکمممم

مرسی قشنگا ک انقد خوب روحیه میدین

اره خوبه دوبرابر شده قشنگ

وقتی رفت بالای ۱۵۰۰ اوکی هست. الانم رو به افزایش هست یعنی خوبه
تقریبا هر ۲ روز ۲ برابر بشه

خوبه استرس خوب نیست
خیلی عالیه رفته بالا هر سه روز

اره خوبه

اره خوبه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩷 مامان جوجه کوچولو🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری