خیلی خوبه عزیزم اصلانگران نباش انشاءالله بسلامتی نی نی روبغل بگیری
خوبه عزیزم
بیااااید تاپیکمممم
مرسی قشنگا ک انقد خوب روحیه میدین
اره خوبه دوبرابر شده قشنگ
وقتی رفت بالای ۱۵۰۰ اوکی هست. الانم رو به افزایش هست یعنی خوبه
تقریبا هر ۲ روز ۲ برابر بشه
خوبه استرس خوب نیست
خیلی عالیه رفته بالا هر سه روز
اره خوبه
اره خوبه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.