۴ پاسخ

ببین عزیزم دارچین و زنجبیل بریز چایت یا با داخل آبجوش بریز با نبات بخور
ها راستی مامانم میگه سیموتی هم خوبه برا پریود شدن

آویشن

روغن زرد با زیره و نبات

منم میخواممو اخه ۴روز تاخیر دارم وشکمم خیلی درد داره اخه خیلی استرس دارم

سوال های مرتبط