ویروس هس ببر دکتر
ویروس دیگه
حالا یا آمپول میزنه یا سرم و آمپول داخل سرم
ویروسه
دختر من یکی دو هفته قبل اینطوری بود اسهال هم بود بردم دکتر آمپول زد.. یه شربت لوپرامید و چرک خشکن و اینا داد
برنامه جدید طلا ده سوت برا ورود و هردعوت میده خیلی خوبه هر کی میخاد روبیکا به این ایدی پیام بده
nadijonnn
ویروس دیگه
ببر دکتر میدونه چیکار کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.