۵ پاسخ

اره منم هرچی درس میکنم حتی لب نمیزنه بببنه مزه اش چیه میریزم اشغالی فقط شیرمیخوره وزنشم کمه😔

عزیزم بین شیر و غذا فاصله باشه یعنی یه 3 ساعتی بعد از شیر غذا بدی استقبال میکنه

منم هرچی درست میکنم میره تو سطل اشغال لب نمیزنه

زیاد نگران غذا نباش تو سن بچه های ما غذای اصلی شیره اگر غذای مزه دار مثل غذای سفره یا چیز شیرین دادی شاید از اون میخواد

اخ منم نمی‌دونم چی بدم 😩😩

سوال های مرتبط