۲ پاسخ

نامید نشو منم بعد ۲۰ روز تاخیر بی‌بی چک زدم‌منفی بود تا دوماه کامل پریود نشدم دوباره بی‌بی چک زدم مثبت شد رفتم آزمایش بتام ۱۰۰۰ بود همیشه نامید نشو

میخوای چیکار کنی ؟ منم مثل توام ۱۰ روز تاخیر بلاتکلیفم

سوال های مرتبط

مامان کایان مامان کایان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کارن مامان کارن قصد بارداری
مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری