آلوچه ، چاغاله بادوم
انار و دوغ ترش و بستنی
دوغ ترش ،و دوغ آبعلی که ترش ترین و پر گاز ترین نوشیدنی بود از نظرم، قبل اینکه بدونم باردارم. ، فقط دلم دوغ میخواست،ماست و نعنا هم و نمک فراوون یه عالمه یخ میریختم تو لیوان خیلی بزرگ میخوردم باورم نمیشد انقدر دوغ دلم میخوایت، بعدشم هر چیزی که ترشششش بود 😂
وای منم عاشق آبدوغ بودم فرق نمیکرد چه مارکی
آششش رشته 😂
حاملگی اولم اش دوغ
حاملگی دومم اصلا ویار نداشتم
شیر کاکائو
خورشت فسنجون خیلی دوست داشتم😁😂😂
و نمکککک دلم میخواست قاشق قاشق نمک بخورم
اب البالو ترش
و دوغ که به جای آب میخوردم چون نمی تونستم آب بخورم
یه بارم هوس انار کردم ولی وقتی شوهرم خرید نتونستم بخورم😂😅😅
هیچی🤣🤣
منم عاشق آبعلی بودم دلم میخاست مثل سرم بره تو رگام😂
م پسرم آشدوغ باتوت فرنگی سردخترم همجی خوردم
من گوجه کباب😂
آفرین دوغ آبعلی 🤣🤣🤣اگه یه روز شوهرم نمی آورد دعوا بود تو خونمون
و پنیر و انار خیلی میخورد دیگه هیچی نمیخوردم
هندونه
انااااررررر
کشک بادمجون
عین چی میخوردم😂🥴
چهار ماه اول فقط با نارنگی زنده بودم بعدم همش دلم آب آلبالو میخواست
پرتقال وانار
آب پرتغال 😐 وحشتناک دوس داشتم اونم اخر بارداریما حتی با غذاهامم باید میخوردم روزی سه چهارتا لیوان
انصافا یادم نیست چون همه چی میخواستم😂
آب سالاد شیرازی
آبغوره
هیچی😑😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.