ویار حاملگی تون چی بود؟من دوغ ابعلی❤️

۲۱ پاسخ

آلوچه ، چاغاله بادوم

انار و دوغ ترش و بستنی

دوغ ترش ،و دوغ آبعلی که ترش ترین و پر گاز ترین نوشیدنی بود از نظرم، قبل اینکه بدونم باردارم. ، فقط دلم دوغ میخواست،ماست و نعنا هم و نمک فراوون یه عالمه یخ میریختم تو لیوان خیلی بزرگ میخوردم باورم نمیشد انقدر دوغ دلم میخوایت، بعدشم هر چیزی که ترشششش بود 😂

وای منم عاشق آبدوغ بودم فرق نمی‌کرد چه مارکی

آششش رشته 😂

حاملگی اولم اش دوغ
حاملگی دومم اصلا ویار نداشتم

شیر کاکائو
خورشت فسنجون خیلی دوست داشتم😁😂😂

و نمکککک دلم میخواست قاشق قاشق نمک بخورم

اب البالو ترش
و دوغ که به جای آب میخوردم چون نمی تونستم آب بخورم
یه بارم هوس انار کردم ولی وقتی شوهرم خرید نتونستم بخورم😂😅😅

هیچی🤣🤣

منم عاشق آبعلی بودم دلم میخاست مثل سرم بره تو رگام😂

م پسرم آشدوغ باتوت فرنگی سردخترم همجی خوردم

من گوجه کباب😂

آفرین دوغ آبعلی 🤣🤣🤣اگه یه روز شوهرم نمی آورد دعوا بود تو خونمون
و پنیر و انار خیلی میخورد دیگه هیچی نمیخوردم

هندونه

انااااررررر
کشک بادمجون
عین چی می‌خوردم😂🥴

چهار ماه اول فقط با نارنگی زنده بودم بعدم همش دلم آب آلبالو میخواست

پرتقال وانار

آب پرتغال 😐 وحشتناک دوس داشتم اونم اخر بارداریما حتی با غذاهامم باید میخوردم روزی سه چهارتا لیوان

انصافا یادم نیست چون همه چی میخواستم😂

آب سالاد شیرازی
آبغوره

هیچی😑😂

سوال های مرتبط