۲ پاسخ

من براش سوپ درست میکردم میزاشتم حسابی له بشه بعد گوشتشو خورد میکردم تو سوپ‌میدادم کله پاچه زیاد دادم عصاره قلم خیلیییی دادم ژله و اینام‌خوبه

یدور بجوشن ابش رو بریز
مجدد اب کن
پیاز خلالی
سیر خلالی
زردچوبه
بزار چن ساعتی بجوشه و غلیظ بشه
نمکش رو اندازه کن

سوال های مرتبط

مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۲ سالگی