۳ پاسخ

اداره پست نسیم شهر خیلی بی مسئولیته
منم هرسری چیزی ارسال میکنن یه هفته میمونه اونجا تازه بعدش ارسال میکنن دم خونه
اگه نزدیک اداره پستی برو سر بزن

چی سفارش دادی چرا نیومده شماره از اون کسی ک فرستاده نداری

برو پست شهرتون شاید اومده
متاسفانه پست هیچ شماره ای ک پاسخگو باشه نداره

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد