برو سزارین عالیه عالی
یه توصیه از من از فردای عملت گن ببند من شکممم جمع جمع شده
دکتر من ۱۵ تومن زیر میزی گرفت تا نامه سز اجباری داد که بیمه هزینه بیمارستان رو بده
عزیزم کدوم بیمارستان میخای زایمان کنی و هزینه اش چقدره
بنظر من دولت باید هزینه های مادران باردار رو دولتی درنظر بگیره.از اونور میگن جمعیت کمه بچه بیارین.از اینور سونوها وازمایشات سر به فلک کشیده.هر از مایشگاه وسونو یه نرخ داره واس خودش.نرخ مصوب ندارن
ماما همراه بگیر خیلی کمک کنندست
دیگ اخه قربونت برم طبیعی هم ارزون نیست همچین
خدا بگم چیکارشون نکنه فکرمونو بهم ریختن
دقیقاااا هزینه ها خیلییی بالا رفته اخرای بارداری گفتیم دیگه تموم که نه هی برو سونو داپلر هی برو فیزیکال هی برو بیمارستان هی ان اس تی هی دکتر هی ویزیت 😭پدرمووون درامدد خیلی هم هزینه ی سونوها بالاس همس,3 میلیون به بالا
نرو طبیعی . منم میترسم از طبیعی . هزینش برام سنگینه اما هر جور شده میرم سزارین . نمیخام از زایمانم خاطره بد بمونه برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.