از خدات باشه سزارین بشی درد طبیعی رو بکشی میفهمی سزارین اصلا درد نیست در برابر طبیعی
نه زجر طبیعیو نکشیدی بری دعا کنی برا اونی ک اولین بار سزارینو درست کرد
نه. نرفتم اولش گفتم مگه چیه یه عفونت سادس خوب میشه با همین .زدم هیچ مشکلی دردی چیزیم ندارم فقط دلم میترسه
بچه ها چیکار کنم عفونت دارم سرخود پماد کلوتریمازول یک درصد زدم با اینکه هی گوگل میپرسم میگه بی خطر ولی استرس دارم خوابم نمییره تروخدا اونایی که تجربه دارن و استفاده کردن بهم بگن😭😭😭😭
و منی که فوبیای جفتش رو دارم مثل سگگگ
ولی سزارین رو ترجیحم😂
و من برای سومین بار
چه جالب جزو معدود کسایی هستین که طبیعی رو به سزارین ترجیح میدین
منم بچه اولمو طبیعی بودم بدون اپیدورال الان استرس سزارین دارم😢
خوشبحالت کنمیترسی از طبیعی از اینکه فک کنم ی چی از پایینم میخواد بیاد بیرون وحشت میکنم
سزارین بهتر از طبیعیه کهههه
من زایمان اولمه ولی دوس دارم طبیعی باشم دلم نمیخواد سزارین باشم 🫣 البته با اپیدورال
اخ اخ اخ. خوشبحالت من طبیعی یبار دیدم از ترس دومیش. خواب ندارم🥲😅
یه بار طبیعی زایمان کنی شبا کابوسشو میبینی😑😑
منم بچه اولم همینطور بود سزارین شدم ولی سزارینم خیلی خوب بودتازه بهتراز طبیعیم بود
من که از ترس طبیعی دارم به خودم میپیچم
منم فوبیای طبیعی 😅
اصلا سخت نیست و درد نداره طبیعی خیلی بده
برعکس منی من فوبیا طبیعی دارم
منم همینطور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.