سلام لطفا رژیم برای پسر زایی

۳ پاسخ

سلام عزیزم من تحت رژیم پسرزایی ام خیلی ام کامله سوالی داری بپرس

اصل ب اسپرم مرد برمیگرده اگ y بده پسر میشه ب غذا ربط نداره بستگی داره کدوم اسپرم بگیره همون اول ک اسپرم xیاyتخمک رو میگیره بچه مشخص میشه پسره یا دختر

برو از ماماییت بگیر من گرفتم باید رعایت کنی سردی اثلا نخوری

سوال های مرتبط

مامان آرشام مامان آرشام هفته سی‌وسوم بارداری
فاطمه‌ فاطمه‌ قصد بارداری