سلام عزیزم من تحت رژیم پسرزایی ام خیلی ام کامله سوالی داری بپرس
اصل ب اسپرم مرد برمیگرده اگ y بده پسر میشه ب غذا ربط نداره بستگی داره کدوم اسپرم بگیره همون اول ک اسپرم xیاyتخمک رو میگیره بچه مشخص میشه پسره یا دختر
برو از ماماییت بگیر من گرفتم باید رعایت کنی سردی اثلا نخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.