۵ پاسخ

ناراحت نشییا
ولی دنبال اینا نرو گرمیجات بخورین
ولی تا خدا نخواد نمیشه خودتو گول نزن

نه گلم بادوم زمینی و مرد باید بخوره

بیشتر پسته و تخمه افتاب گردان و فندق
غذای پر ادویه اینا خوبن

شور اره .هرچی شور باشه برای پسرزایی هست

نه بادوم درختی نه زمینی اصلا خوب نیس

سوال های مرتبط

𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان آرشام مامان آرشام هفته سی‌وسوم بارداری
فاطمه‌ فاطمه‌ قصد بارداری
مامان رزی مامان رزی قصد بارداری