عزیز تغذیه تاثیر چندانی نداره
حتی روز تخمک گذاری اقدام کنی هم شانسیه ..
زن دایی من زیر نظر دکتر بود فقط روز تخمک گذاری اقدام کرد از چند ماه قبل گرمی خوردن ..
یعنی باورت شاید نشه یه معجون هایی میخوردن هر روز
گردو خرما پسته بادام شیره انگور موز و ..اینا توش بود
بچه شون دختر شد
سرکه نخور دختر زا هست
تعیین جنسیت با مرد هستش عزیزم
ربطی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.