نظرتون چیه تا یکسالگی شیرخشک بدم بعد یسال شیرگاو

۱۰ پاسخ

شیر ماجان بدده مخصوص کودکان هست همه فروشگاه ها هم الان داره

به نظرم شیر گاو از شیرخشک بهتره

من تا یکسالگی شیر خشک میدم بعد یسال شیر پاستوریزه

عزیزم من به دوقلوهام تا پایان شیرخوارگی شیرخشک میدم ..
ولی پسر داداشم اینجوری بود که شما میگین
یه نابغه ماشاالله ازش در اومد.. ماشاالله
از هر انگشتش یه هنر میباره
خواننده ، نوازنده ، یه راننده ی درجه یک ، شاگرد ممتاز
بدون اینکه کلاسی بره 19ساله ست

تا یک سالگی شیر گاو ممنوعه
چون حساسیت میده بعد ها

منم میخام مثل شما بکنم

عالیه شیر گاو برای استخوان بندی بچه خوبه

معده ش نابود میشه 🙂😑

بنظرم گناه ذاره شیر گاو هزار تا مریضی داره

گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگل ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکس میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بده🌼✨🧡





✳️✳️✳️✳️


رژیم از شنبه شروع میشه🌪️

@melodi780

سوال های مرتبط

مامان نازدونه♥️ مامان نازدونه♥️ ۹ ماهگی
مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی