۱۱ پاسخ

دکتر میخواد بچت خیلی رسیده و کامل باشه منم ۳۹ هفته سزارین کردم

برا من ۳۹هفته ی روز
گف ب موقع دنیا بیارش عجله نکن

۳۸ و ۴ روز که شدی برو بیمارستانی که خودش هست
بگو بچه تکون نمیخوره و حالم بده و این داستانا
نامه سزارینتم بده تا عملت کنن تموم بشه بره

وزن و رشد بچه تو سنوی آخرت اگه خوب بوده تایمی که گفته واسه سزارین خیلی دیره

سر زایمان اولم دکتر تا ۴۰ هفته صبر کرد، میگفت هرچی بیشتر بمونه بهتره

البته اینم بگم اگر خدایی نکرده تا اونموقع مشکلی پیش بیاد خب مشخصه دیگه صبر نمیشه کرد تا اون تاریخ

به من ۲۰ ام دقیقا ۳۹ هفتم داده، گفت بچه کاملا رسیده باشه که مشکلی نداشته باشه، و‌گرنه اگر میخوای با رضایت خودتت زودتر برمیدارم اما اگر تو‌دستگاه رفت با خودته اونموقع هم خودت بخیه داری اذیت میشی هم بچه، گفتم نه هرموقع خودت صلاح میدونی بهترین تایمه

منکه میخام ۳۷ هفته بگم برام نامه بنویسه طاقت ندارم

اولین بار می‌شنوم ۴۰ هفته تمام وقت سزارین دادن، حالا ۳۹ هفته تمام میکن بعضی ها،چرا انقدر دیر

الان میتونی سزارین کنی چرا اینقدر دیر نوبت داده

مگ‌میشه اونقد وایساد برای سزارین ؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری