۶ پاسخ

دیره عزیزم
من ۳۸هفته و دو روز نوبت دارم

منم ۳۹ هفته ۴ روز

من 39 هفته و 2 روز سزارین کردم

خیلی دیره دیگ تا اونموقه درد طبیعی میگیری ک 😕😂

منم برا 39هفته دارم خسته شدم دعا میکنم کیسه ابم پاره بشه برم دیگ خیلی سخت شده

واااا چقدر دیرررر

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا روزهای ابتدایی تولد