من خودم تو هفته 41دردم نگرفت سز کردم
من دخترم رو ۳۹ هفته ۵ روز با سزارین به دنیا آوردم
من تا ۴۰ هفته دردم نگرفت سزارین کردم
اما اکثرا ۳۸ هفته و ۵روز سزارین میکنن
اره دکتر من همه رو ۳۹ پر بشه سر میکنه
شاهین وزنش بالا بود ۳۸هفته و ۴روز سر کرد
مثل همه بچه ها
برا منم ۳۹ هفته کامل که میشه پس فردا
دکتر من برا 39 هفته نامه داد برا سزارین
به منم گفت ۳۹ کامل عمل میکنم بچه خوب برسه
قبلی ۳۸ و ۴ بود
این یکی دو روز بیشتر
برا منم این تاریخه
برای من این تاریخ زد دکتر
خیلی دیره ک ممکنه قبلش دردت بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.