مبشه ۳۹ هفته و یک روز سزارین‌کرد؟ دیر نیست؟ کسی ۳۹ تموم سز کرده؟

۱۰ پاسخ

من خودم تو هفته 41دردم نگرفت سز کردم

من دخترم رو ۳۹ هفته ۵ روز با سزارین به دنیا آوردم

من تا ۴۰ هفته دردم نگرفت سزارین کردم
اما اکثرا ۳۸ هفته و ۵روز سزارین میکنن

اره دکتر من همه رو ۳۹ پر بشه سر می‌کنه
شاهین وزنش بالا بود ۳۸هفته و ۴روز سر کرد
مثل همه بچه ها

برا منم ۳۹ هفته کامل که میشه پس فردا

دکتر من برا 39 هفته نامه داد برا سزارین

به منم گفت ۳۹ کامل عمل میکنم بچه خوب برسه
قبلی ۳۸ و ۴ بود
این یکی دو روز بیشتر

برا منم این تاریخه

برای من این تاریخ زد دکتر

خیلی دیره ک ممکنه قبلش دردت بگیره

سوال های مرتبط

مامان مروا کوچولو💗🍭 مامان مروا کوچولو💗🍭 هفته سی‌وهشتم بارداری