عزیزم منم همینطور هستم دکترم گفت تا این سه ماه بگذره خودتو اذیت نکن چیزایی ک میلت میکشه بخور بعد که تهوعت خوب شد رژیم غذایی درست بگیر که برای بچه هم مفید باشه
البته مکمل و اینا هم باید استفاده کنی از دکترت بخواه واست بنویسه
دکتر من اینجور مواقع قرص مولتی میده و امگا میده
هر چیو ک میلت میکشه بخور👍🏻
این دورانو همه داشتن من یه روز از خواب بیدار شدم تهوعم تموم شده بود اصلا منوجه نشدم کی شروع شد کی تموم نگران نباش
عزیزم سعی کن چیزایی که دلت میخواد حداقل بخوری بیشتربخاطرخودت باید بخوری بچه ازبدن خودت تغذیه میکنه خودتم چیزی نخوری ضعیف میشی سیستم ایمنی بدنت میاد پایین
ویارت تا بگذره بعدش بخور
من ۳ماه اول کلی وزن کم کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.